Subject: Emajõe kaldakindlustus
From: "Kristjan Talistu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Apr 2024 09:42:12 +0300

Tere

Seoses Tartu Südalinna Kultuurikeskuse väliruumi projekteerimisega
sooviksime infot võidutöös ette nähtud olemasoleva Emajõe kaldakindlustuse
asukoha muutmise asjus.

Sooviksime Vanemuise 1c kinnistul betoonist kaldakindlustust nihutada
maksimaalselt 3.5 meetrit jõe tsentri suunas. Olemasoleva kaldakindlustuse
asukoht on all oleval skeemil markeeritud punase joonega, uus asukoht
sinisega. Mis tingimustel selline ettepanek oleks teostatav ja kas selline
kalda joone muutmine tooks linnale kaas ka mingeid mitte ehitusega seotud
rahalisi kohustusi?

--

Tänades

Kristjan Talistu

Maastikuarhitekt

OÜ Kino maastikuarhitektid

+372 5567 7312